JAG BEHÖVER NYA FÖNSTER!

Tjena alla kära! Idag behöver jag verkligen hjälp av mina läsare så hoppas ni kan besvara på denna fråga! Jag behöver nya fönster men de jag har blir alltid så dammiga och smutsiga och det är såklart inte på grund av att fåglarna har bajsat på dom men de ser verkligen inte rena ut en vecka efter! Och de som jag hade tidigare var inte alls  Vad använder ni för fönster? Träfönster, aluminium fönster, PVS fönster (Vet inte ens vad det är) eller skjutdörrar? Jag sökte på fönster och hittade en sida som så är kallad Kronfönster och sidan verkar väldigt intressant! Klickade mig in på sidan och de har alla dessa fyra typer av fönstrar till kanonpriser! Och inte bara det utan de har dörrar och tillbehör också! Idag ska jag minst sagt ta och spendera min tid inne på denna sida och kika vad jag kan fynda! Jag har länge velat bytt ut fönster mot nya men inte gjort det för att vi inte haft pengar och tid. Men nu när det är lov så är det lite lugnare så nu ska jag minsann byta ut mot nya fönster! Vill ha det riktigt fint här hemma! Men ett litet tips till er är att kika in på Kronfönster, tror också ni kommer gilla deras varor!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: