MODE TIPS

Bubbleroom.se har just nu skit snygga klänningar uppe på hemsidan.
Passa på sålänge sommarn återstår, inte så jätte många dagar kvar tills kylan är påväg.
Mitt tips är att ni kikar 'chi-chi klänningarna'. Galet snygga!
Välj ut ett par sandaletter eller pumps kanske. Helst något med platå. 
Har du en fin bränna så vad har du att förlora, lägg gärna till vita pärlarmband eller vad som nu passar till din utvalda klänning. Kika under 'Smycken & klockor'.
Lockigt hår, bronzer, manikyr och du är redo att glamma.
Dock är min stil oftast festlig, gillar ju glam, hehe
Annars kan man köra helt omvändt? Ta en basic klänning och matcha med ballerina skor.
Alla deras skor är galet snygga och är från have2have och funderar själv på att klicka hem ett par.
Fick för ett tag sen med mig 14 cm, ska först vänja mig åt dem, och sedan prova 16 cm.
Wish me luck!
Puss
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: