VILL DU SAMARBETA MED ANNONSÖRER?

Denna sida är just till för detta!
Och jag har fått så galet mycket support av er så jag verkligen tänker avslöja allt!
Ni är trots allt mina bloggläsare och jag vill erat bästa!
  1. Klicka på starta här när du gått in på sidan.

  2. Fyll i din bloggblankett, på detta sätt får du ett mail i din inkorg om din blogg är aktiv, har minst 15 inlägg osv. 
    (statistiken spelar ingen roll men bloggen måste vara minst 2 månader gammal och aktiv)

  3. Blir du godkänd kommer du inom kort få uppdrag från blogvertiser för samarbeten.
    Tacka inte nej till någon! Du tjänar pengar och det är allt du vill! Berätta även om i förväg till dina bloggläsare så de inte påstår att du har blivit den gamla kissie.

  4. Varje annonsör förklarar stegvis så läs igenom hur många ord minst som ska skrivas osv.
  5. Och se till att kolla mailen varje dag. Man har oftast inte jätte många dagar på sig. Max 3 kanske att skriva inlägget. 
    Vissa annonsörer kan erbjuda dig att skriva ett inlägg och ändå få så mycket som 500 kr. 
    Du kan ta ut när du nått 600 kr.
    Google sökte och hittade en tjej som tjänade pengar genom samarbeten.
1 Vendela

Hej! Allt bra? :)

skriven
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: